+36 1 361 42 60

Megoldásaink

A jól megválasztott informatikai infrastruktúra meghatározza egy vállalat működését és eredményességét. Olyan komplex informatikai megoldásokat kínálunk, amelyek ügyfeleink üzleti folyamatait hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik, a szervezeti folyamatokat pedig egyszerűsítik és áramvonalasítják.

Menedzselt üzemeltetés
  • Helpdesk
  • Rendszergazdai szolgáltatások
  • Nyomtatás
  • Adatmentés, -tárolás és -helyreállítás
  • Biztonság
Szoftver
  • Szoftver tanácsadás
  • Licencelés
Beszerzés és ellátás
  • Hagyományos eszközbeszerzés
  • Közbeszerzés
  • Aloha B2B
Infrastruktúra szolgáltatás
  • Rendszerépítés
  • Szerver
  • Hálózatok
  • Szerviz
Adatmenedzsment
  • Felhő szolgáltatások

ALOHA B2B
beszerzést automatizáló alkalmazás

Nyomonkövethetőség

Nyomon követhető rendelések mind a beszerzői, mind a beszállítói oldalon

Gördülékeny megrendelés

Standardizált, zökkenőmentes folyamatok kis- és nagy értékű megrendelésekre egyaránt

Moduláris felépítés

Rendszerként összekapcsolódó, de egymástól függetlenül is működő modulok

Jogosultságkezelés

Több szinten szabályozható jogosultságok, hierarchia a munkafolyamatban

Intergrálhatóság

Vállalatirányítási rendszerekkel való integrálhatóság

Kapcsolat a számlázóval

Számla kiállítási és fogadási funkciók

Termelési folyamattámogatás

Készletkezelés és a termelési folyamatok támogatása

Riportok

Riportkészítés gombnyomásra

Versenyelőny

Hatékonyságnövelés, erőforrás optimalizálás és versenyelőny mindkét partnernél

Oriana
Az üzleti alkalmazások új világa

Képzeljen el egy üzleti alkalmazáscsomagot, amely minden eddiginél gyorsabban és költséghatékonyabban rendelkezésre áll. Változatos kész alkalmazásblokkokkal működik, legyen az VIR, folyamatkezelés, CRM, dokumentummenedzsment, projektkezelés, vagy bármi, amire Önnek szüksége van Kipróbált, gazdag funkcionalitású, ötvözi a dobozos és az egyedi fejlesztésű szoftverek előnyeit. Bármilyen cégprofilba beilleszthető, minden üzleti folyamat lefedhető általa.

Megálmodta? Készen van!

Effector platform: a stabil kapcsolat üzlet és technológia között

Igény szerint kombinálható alapsémák

Bármilyen környezetbe könnyen integrálható

Továbbfejlesztés, bővítés és személyre szabás az egyedi üzleti logika alapján

100%-ban testre szabható üzleti alkalmazásminták

Mobil eszközökre is optimalizált

Szerviz

A legmagasabb színvonalú szolgáltatások, legyen szó karbantartásról, garanciális, vagy garancián túli javításról

Garanciális szerviz

évente

3000

megoldott eset

HP, Lenovo és Samsung hivatalos garanciális márkaszerviz

Dell és Fujitsu termékek garanciális ügyintézése

monitor

notebook, PC

nyomtató és plotter

szerver és storage

Karbantartás és üzemeltetés

közel

10000

ügyfél ajánlja

tervezhető költségek

proaktív és problémamentes

hosszabb eszköz élettartam

akár 24/7 készenlét

gyártói alkatrészellátás

online hibabejelentési lehetőség

Javítás

évi

2500

informatikai eszköz

garanciaidőn túli javítás

többváltozatú árajánlat

helyben, minimális átfutással

munkalap státusz online

teljeskörű teszt több fázisban

a legmodernebb infrastruktúrával

Támogatás

keresse

25

naprakész szakértőnket

évi többszáz képzés, naprakész tudás

gyártói akkreditációk

ISO-szabályzott munkafolyamatok

többlépcsős ellenőrzés

20 év tapasztalat

folyamatosan bővülő területek

Közbeszerzés

Ezen az oldalon tájékozódhat a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és az önként csatlakozó intézmények számára szóló keretmegállapodásainkról.

Partnereink

Az elmúlt húsz évben stratégia partnerséget alakítottunk ki a legnagyobb informatikai gyártókkal. Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy tökéletesen megismerjük a termékeiket, elnyerjük a legmagasabb gyártói akkreditációkat, hogy ezáltal ügyfeleinknek a legkiválóbb termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat szállíthassuk.

Erősségeink

20

éve a piacon

70

elkötelezett munkatárs

10 000

elégedett ügyfél

30 000

sikeres projekt

Magunkról

Értékteremtés

Együttműködésünkkel biztosítjuk, hogy egyszerűbb, használhatóbb, biztonságosabb és hatékonyabb informatikai rendszerek szülessenek. Így segítjük ügyfeleink működését és javítjuk versenyképességét.

Ismerjük a másik oldalt

Az évek folyamán számtalan esetben voltunk szállítók és megrendelők egyaránt, ezért pontosan tudjuk, hogy ügyfeleink és partnereink milyen bánásmódra vágynak. Kizárólag olyan üzleti magatartást tanúsítunk, amilyet magunkkal szemben is elvárunk.

Emberekkel dolgozunk

Mindig szem előtt tartjuk, hogy az igazi munka emberek között folyik, és ezt a munkát a kölcsönös tisztelet és megbecsülés határozza meg. Nagy hangsúlyt fektetünk a személyes kapcsolatokra, nyitott füllel és szemmel járunk, hogy az általunk kínált megoldások valódi megoldások legyenek.

Tudjuk, mindig van hová fejlődni

Kiváló embereket alkalmazunk, akik a kitűnő termékekből és átgondolt eljárásokból építenek megoldásokat. Emellett folyamatosan dolgozunk a tökéletesítésen, és állandóan keressük annak lehetőségét, hogy munkánk minden összetevőjét jobbá tegyük a tökéletes eredmény érdekében.

Kapcsolat

Elérhetőség

Tel: (+36-1) 361-4260

Fax: (+36-1) 209-7789

Email: info@aloha.hu

Szerviz

Cím: 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.

Nyitva tartás: munkanapokon 9-17 óráig

Email: alohaszerviz@aloha.hu

Iroda

Cím: 1117 Budapest, Alíz utca 1. (Office Garden irodaház, B épület, 7. emelet)

Email: sales@aloha.hu

Közbeszerzés

Email: kozbeszerzes@aloha.hu

Raktár

Cím: 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 36-40. C épület

Nyitva tartás: munkanapokon 8-17 óráig

Szoftverfejlesztők

Email: software@aloha.hu