Az Aloha Szerviz tevékenysége
A megbízhatóan működő informatikai háttér nélkülözhetetlen a sikeres és az eredményes tevékenységhez, a munkavégzést támogató eszközök majdnem olyan fontosak, mint a jó munkaerő. Ezért jellemzi magas színvonal, gyorsaság és az ügyfelekre való maximális odafigyelés az Aloha Szerviz tevékenységét immár 20 éve.

Tevékenységünk monitorok, notebook-ok, PC-k, nyomtatók, plotterek, szerverek, storage-k és mentőegységek garanciális és garancián túli javítására egyaránt kiterjed. A szigorú gyártói előírásoknak való megfelelését rendszeres felülvizsgálatok és akkreditációk tanúsítják.
Kiváló gyártói kapcsolataink révén teljes a hozzáférésünk a műszaki dokumentumokhoz és a gyári alkatrészbázishoz, ez ad biztos alapot szervizünk igen magas, 99,5 százalékos hatékonyságához. A versenyképességet szem előtt tartva kiterjesztett és on-site garancia lehetőségeket nyújtunk partnereinknek.

A gyártói előírásokat mindenben követő, szigorúan szabályozott munkafolyamatok, valamint a hosszú évek alatt felhalmozódott szakmai tapasztalat együttesen garantálja a magas minőséget, melyet célul tűztünk ki ügyfeleink kiszolgálásában.
Szervizcsapatunk tagjai egytől-egyig magasan kvalifikált, a szakirányú végzettség mellett a megfelelő nemzetközi vizsgákkal rendelkező szakemberek. Szakmai fejlődésüket prioritásként kezeljük, folyamatos továbbképzési lehetőségeket biztosítva számukra. Versenyképes tudásukat évi több száz sikeres vizsga bizonyítja.
Szolgáltatásaink
A garancián túli javításoknál a bevizsgálást követően többféle árajánlatot adunk, hogy az ügyfél saját szempontjainak (ár, jótállás, szállítási határidő) megfelelően választhasson. Az informatikai eszközök javítását helyben, minimális átfutással, a legmodernebb infrastruktúrát segítségül hívva végezzük. Ügyfeleink elégedettségére szervizcsapatunk különös figyelmet fordít, a javítási folyamat különböző fázisaiban a hibás eszközöket többszörösen átvizsgáljuk. A hibabejelentésen túl oldalunkon a munkalap státuszának lekérdezésére is lehetőség van.
Az Aloha Szerviz által végzett üzemeltetési, karbantartási szolgáltatás előnyei nem merülnek ki az informatikai költségek leszorításában és tervezhetővé válásában. A legfrissebb tudással felvértezett szakértőink proaktív viselkedéssel a problémák megelőzésére törekednek, amit a gondjainkra bízott eszközök hosszabb élettartammal hálálnak meg. Szerződött partnereink számára 24 órás ügyeletet garantálunk.
Partnereink

Legyen szó hardverről vagy szoftverről, szolgáltatásunk – néhány kivételtől eltekintve – a HP teljes palettáját lefedi. A meghibásodott monitorok, nyomtatók, desktopok, notebookok, plotterek javítását igény szerint helyben, vagy szervizünkben végezzük. A magas színvonalú szervizelés kulcsa bőséges raktárkészletünk és a gyártó képzésein rendszeresen résztvevő szakembergárdánk.

Az Aloha Szerviz napi kapcsolatban áll a Lenovoval, közel 7 éve végzi a Business termékvonal (Think széria) minden tagjának – köztük desktop-ok, notebook-ok, monitorok – garanciális és garancián túli javítását.

Rövid határidőn belül, vállalkozások és magánszemélyek számára biztosítjuk innovációban élen járó Samsung notebook-jainak, monitorjainak, nyomtatóinak szervizelését.

Szerviz- és karbantartási szolgáltatásunk a Hewlett Packard Enterpise teljes szerver palettáját lefedi – munkatársaink naprakész tudással, a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatással állnak ügyfeleink rendelkezésére. Szerződött partnereinknek igény esetén akár 24 órás ügyeletet is tudunk biztosítani.

Repertoárunkból nem maradhat ki a rendkívül jó ár-érték arányú ajánlatokkal előrukkoló, rugalmas informatikai struktúrát kínáló Dell mindenre eszközre kiterjedő, garanciális ügyintézése sem.

Legyen szó notebook-ról, monitorról, vagy elromlott szerver alkatrészről, a precíz német tervezést a japán minőséggel kombináló Fujitsu termékek esetén is a hibák gyors, hosszú távú megoldására, illetve a problémák megelőzésére törekszünk.
Gyakran Ismételt Kérdések
Számítástechnikai eszközeink szervizelése kapcsán számos kérdés felmerülhet. Az ügyintézés felgyorsítása érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink számára a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és a legszükségesebb információkat.
Utolsó bejegyzések

Hogyan Növeljük Designjet Nyomtatónk Élettartamát? #2
