EN

Az eszközök nyelvén is beszélünk!

hp-logo
lenovo-logo
samsung-logo
hp-enterprise-logo
dell-logo
fujitsu-logo
hp-logo
lenovo-logo
samsung-logo
hp-enterprise-logo
dell-logo
fujitsu-logo

Az Aloha Szerviz tevékenysége

A megbízhatóan működő informatikai háttér nélkülözhetetlen a sikeres és az eredményes tevékenységhez, a munkavégzést támogató eszközök majdnem olyan fontosak, mint a jó munkaerő. Ezért jellemzi magas színvonal, gyorsaság és az ügyfelekre való maximális odafigyelés az Aloha Szerviz tevékenységét immár 20 éve.

99
ÜGYFÉLELÉGEDETTSÉG
437
SIKERES VIZSGA
280
AKKREDITÁCIÓ
main_pic2-1
Vállalatunk a HP, a Lenovo hivatalos, garanciális márkaszervize, a Samsung, a Dell és a Fujitsu minősített, kiemelt szervizpartnere.

Tevékenységünk monitorok, notebook-ok, PC-k, nyomtatók, plotterek, szerverek, storage-k és mentőegységek garanciális és garancián túli javítására egyaránt kiterjed. A szigorú gyártói előírásoknak való megfelelését rendszeres felülvizsgálatok és akkreditációk tanúsítják.

Kiváló gyártói kapcsolataink révén teljes a hozzáférésünk a műszaki dokumentumokhoz és a gyári alkatrészbázishoz, ez ad biztos alapot szervizünk igen magas, 99,5 százalékos hatékonyságához. A versenyképességet szem előtt tartva kiterjesztett és on-site garancia lehetőségeket nyújtunk partnereinknek.

main_pic1-2
Innovatív és naprakész csapatunk folyamatosan keresi a kihívásokat és megújulási lehetőségeket.

A gyártói előírásokat mindenben követő, szigorúan szabályozott munkafolyamatok, valamint a hosszú évek alatt felhalmozódott szakmai tapasztalat együttesen garantálja a magas minőséget, melyet célul tűztünk ki ügyfeleink kiszolgálásában.

Szervizcsapatunk tagjai egytől-egyig magasan kvalifikált, a szakirányú végzettség mellett a megfelelő nemzetközi vizsgákkal rendelkező szakemberek. Szakmai fejlődésüket prioritásként kezeljük, folyamatos továbbképzési lehetőségeket biztosítva számukra. Versenyképes tudásukat évi több száz sikeres vizsga bizonyítja.

Szolgáltatásaink

A garancián túli javításoknál a bevizsgálást követően többféle árajánlatot adunk, hogy az ügyfél saját szempontjainak (ár, jótállás, szállítási határidő) megfelelően választhasson. Az informatikai eszközök javítását helyben, minimális átfutással, a legmodernebb infrastruktúrát segítségül hívva végezzük. Ügyfeleink elégedettségére szervizcsapatunk különös figyelmet fordít, a javítási folyamat különböző fázisaiban a hibás eszközöket többszörösen átvizsgáljuk. A hibabejelentésen túl oldalunkon a munkalap státuszának lekérdezésére is lehetőség van.

Az Aloha Szerviz által végzett üzemeltetési, karbantartási szolgáltatás előnyei nem merülnek ki az informatikai költségek leszorításában és tervezhetővé válásában. A legfrissebb tudással felvértezett szakértőink proaktív viselkedéssel a problémák megelőzésére törekednek, amit a gondjainkra bízott eszközök hosszabb élettartammal hálálnak meg. Szerződött partnereink számára 24 órás ügyeletet garantálunk.

Partnereink

hp-logo

Legyen szó hardverről vagy szoftverről, szolgáltatásunk – néhány kivételtől eltekintve – a HP teljes palettáját lefedi. A meghibásodott monitorok, nyomtatók, desktopok, notebookok, plotterek javítását igény szerint helyben, vagy szervizünkben végezzük. A magas színvonalú szervizelés kulcsa bőséges raktárkészletünk és a gyártó képzésein rendszeresen résztvevő szakembergárdánk.

lenovo-logo

Az Aloha Szerviz napi kapcsolatban áll a Lenovoval, közel 7 éve végzi a Business termékvonal (Think széria) minden tagjának – köztük desktop-ok, notebook-ok, monitorok – garanciális és garancián túli javítását.

samsung-logo

Rövid határidőn belül, vállalkozások és magánszemélyek számára biztosítjuk innovációban élen járó Samsung notebook-jainak, monitorjainak, nyomtatóinak szervizelését.

hp-enterprise-logo

Szerviz- és karbantartási szolgáltatásunk a Hewlett Packard Enterpise teljes szerver palettáját lefedi – munkatársaink naprakész tudással, a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatással állnak ügyfeleink rendelkezésére. Szerződött partnereinknek igény esetén akár 24 órás ügyeletet is tudunk biztosítani.

dell-logo

Repertoárunkból nem maradhat ki a rendkívül jó ár-érték arányú ajánlatokkal előrukkoló, rugalmas informatikai struktúrát kínáló Dell mindenre eszközre kiterjedő, garanciális ügyintézése sem.

fujitsu-logo

Legyen szó notebook-ról, monitorról, vagy elromlott szerver alkatrészről, a precíz német tervezést a japán minőséggel kombináló Fujitsu termékek esetén is a hibák gyors, hosszú távú megoldására, illetve a problémák megelőzésére törekszünk.

A szervizünkbe leadott munkák állapotáról online tájékozódhat. Az eredményről e-mailben értesítjük.

Munkalap száma

Munkalapon található e-mail cím

Hibabejelentését online is fogadjuk, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot.

Az Ön adatai

Név

Cégnév (nem kötelező)

Beosztás (nem kötelező)

Telefon

E-mail cím

A hibás termék adatai

Megnevezése

Vásárlás dátuma (nem kötelező)

Gyári száma

Cikkszáma

A hiba rövid leírása

A hiba részletes leírása (nem kötelező)

Amennyiben nem biztos abban, hogy készüléke garanciális-e még, munkatársaink készséggel ellenőrzik a rendelkezésre álló gyártói adatbázisokban, és az eredményről e-mailben értesítik.

Az Ön adatai

Név

Cégnév (nem kötelező)

Beosztás (nem kötelező)

Telefon (nem kötelező)

E-mail cím

A termék adatai

Megnevezése

Gyártó

Vásárlás dátuma (nem kötelező)

Gyári száma

Cikkszáma

Árajánlatkérését honlapunkon is leadhatja, munkatársaink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot.

Név

Cégnév (nem kötelező)

Beosztás (nem kötelező)

Telefon

E-mail cím

Leírás

Gyakran Ismételt Kérdések

Számítástechnikai eszközeink szervizelése kapcsán számos kérdés felmerülhet. Az ügyintézés felgyorsítása érdekében összegyűjtöttük ügyfeleink számára a leggyakrabban felmerülő kérdéseket és a legszükségesebb információkat.

Tovább a Gyakran Ismételt Kérdésekre

Utolsó bejegyzések

Segíthetünk valamiben? Keressen minket!