A jól megválasztott informatikai infrastruktúra meghatározza egy vállalat működését és eredményességét. Olyan komplex informatikai megoldásokat kínálunk, amelyek ügyfeleink üzleti folyamatait hatékonyabbá és gördülékenyebbé teszik, a szervezeti folyamatokat pedig egyszerűsítik és áramvonalasítják.
Szoftveres megoldások széles tárházával állunk rendelkezésre a mindennapokban
ISOCLOUD
Integrált minőségirányítási megoldás
TICKETING
Webes ticketing megoldás
B2B
Webáruház megoldás
ALO365
Folyamatkonfiguráció központú keretrendszer
ADATTÁRHÁZ/BI
Adattárház tanácsadás és fejlesztés
EFFECTOR
Gyorsan és könnyen fejleszthető üzleti platform
Egy átgondoltan felépített BI rendszer a vállalkozás összes adatforrásához kapcsolódva gyorsítja és egyszerűsíti az adatelérést, kizárja a kézi adat előkészítésekből eredő emberi hibákat. Segítségével feldolgozhatóvá, integrálhatóvá és átalakíthatóvá válnak a több helyről gyűjtött adatok.
Szakértőink az alábbi témakörökben állnak rendelkezésedre
Az ISOCloud integrált minőségbiztosítási rendszer a vállalatok minőségbiztosítási feladatait támogatja, kiemelten a dokumentummenedzsmentet, a munkafolyamatok nyilvántartását és követését, valamint a kockázatok kezelését. A minőségbiztosítási rendszereiket megfelelően kiépítő és üzemeltető vállalkozások jelentősen hozzájárulnak saját, napi szintű megbízható működésükhöz.
A könnyen és gyorsan bevezethető ISOCloud rendszer többek közt a fenti cél elérését teszi lehetővé.
A legmagasabb színvonalú szolgáltatások, legyen szó karbantartásról, garanciális, vagy garancián túli javításról
évente
3000
megoldott eset
HP, Lenovo és Dell hivatalos garanciális szerviz
Samsung és Fujitsu termékek garanciális ügyintézése
monitor
notebook, PC
nyomtató és plotter
szerver és storage
közel
10000
ügyfél ajánlja
tervezhető költségek
proaktív és problémamentes
hosszabb eszköz élettartam
akár 24/7 készenlét
gyártói alkatrészellátás
online hibabejelentési lehetőség
évi
2500
informatikai eszköz
garanciaidőn túli javítás
többváltozatú árajánlat
helyben, minimális átfutással
munkalap státusz online
teljeskörű teszt több fázisban
a legmodernebb infrastruktúrával
keresse
25
naprakész szakértőnket
évi többszáz képzés, naprakész tudás
gyártói akkreditációk
ISO-szabályzott munkafolyamatok
többlépcsős ellenőrzés
20 év tapasztalat
folyamatosan bővülő területek
Az Aloha Informatika a HP Platinum Print Partnere, aminek köszönhetően a legjobb áron tudjuk biztosítani a HP új generációs fénymásoló és kellékanyag portfólióját.
KISZÁMÍTHATÓ KÖLTSÉG
Sok rejtett alkatrész váratlan költsége helyett fizessen kinyomtatott laponként
SZAKÉRTŐ TANÁCSADÁS
Segítünk feltárni, hogy nyomtatási infrastruktúrája hol rejthet megtakarítási lehetőséget
BÉRELHETŐ KÉSZÜLÉK
Nem szükséges beruházni a készülékbe, ráadásul a lízing díj levonható az adóalapból
ORSZÁGOS SZERVIZHÁLÓZAT ÉS HIBAELHÁRÍTÁS
Helpdeskünk munkaidőben várja hívását, ráadásul cserekészüléket ajánlunk, ha alkatrész híján nem tudnánk elhárítani a hibát
HP PAGEWIDE: CSENDES GYORSASÁG
Akár 75 lap/perc sebességű nyomtatás is lehet észrevétlen az irodatérben, akár A3 méretben is
HP PAGEWIDE: ZÖLD TECHNOLÓGIA
Átlagosan 70%-kal kevesebb energiát fogyaszt, mint a lézer technológiájú termékek
Sikeresen pályáztunk meg egy támogatást, amelynek összegét az IsoCloud projekt megvalósítására fordítjuk.
Megvalósítási helyszín: 2400 Dunaújváros, Domanovszki Endre tér 3.
A projekt célja olyan szoftver létrehozása, amely felhő alapú szolgáltatásként biztosítja a teljes körű ISO támogatást a hazai és külföldi mikro- kis- és középvállalkozások részére. Így az eddigi minőségirányítási rendszerek papír alapú munkafolyamatai leválthatók egy energia- és költséghatékonyabb megoldásra. A nagyvállalatok számára akár a saját belső vállalatirányítási rendszerükbe is telepíthető valamint beintegrálható lesz a meglévő folyamataikhoz.
Ezen az oldalon tájékozódhat a központosított közbeszerzés hatálya alá tartozó kötelezett és az önként csatlakozó intézmények számára szóló keretmegállapodásainkról.
Az ALOHA Informatika Kft. a Modern Vállalkozások Program (GINOP 3.2.1) keretein belül az alábbi szolgáltatásokat és termékeket kínálja kedvezményesen: GINOP-3.2.1-15-2015-00001 programjában való részvétel.
Az elmúlt húsz évben stratégia partnerséget alakítottunk ki a legnagyobb informatikai gyártókkal. Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy tökéletesen megismerjük a termékeiket, elnyerjük a legmagasabb gyártói akkreditációkat, hogy ezáltal ügyfeleinknek a legkiválóbb termékeket, szolgáltatásokat és megoldásokat szállíthassuk.
23
éve a piacon
85
elkötelezett munkatárs
15 000
elégedett ügyfél
55 000
sikeres projekt
Elérhetőség
Tel: (+36-1) 361-4260
Fax: (+36-1) 209-7789
Email: info@aloha.hu
Szerviz
Cím: 1117 Budapest, Irinyi József u. 30.
Nyitva tartás: munkanapokon 9-17 óráig
Email: alohaszerviz@aloha.hu
Iroda
Cím: 1117 Budapest, Alíz utca 1. (Office Garden irodaház, B épület, 7. emelet)
Email: sales@aloha.hu
Közbeszerzés
Email: kozbeszerzes@aloha.hu
Raktár
Cím: 1119 Budapest, Nándorfejérvári út 36-40. C épület
Nyitva tartás: munkanapokon 9-17 óráig
Szoftverfejlesztők
Email: software@aloha.hu