+36 1 361 42 60

A minőségbiztosítási tevékenységek támogatója

Az ISOCloud integrált minőségbiztosítási rendszer a vállalatok minőségbiztosítási feladatait támogatja, kiemelten a dokumentum menedzsmentet, a munkafolyamatok nyilvántartását és követését, valamint a kockázatok kezelését. A minőségbiztosítási rendszereiket megfelelően kiépítő és üzemeltető vállalkozások jelentősen hozzájárulnak saját, napi szintű megbízható működésükhöz.

A könnyen és gyorsan bevezethető ISOCloud rendszer többek közt a fenti cél elérését teszi lehetővé.

Az ISOCloud alkalmazás

Támogatja a csoportos és távoli munkavégzést

A jogosultságok kifinomult beállítását teszi lehetővé

Részletes folyamat konfigurációra ad lehetőséget

Rugalmasan továbbfejleszthető

Könnyen integrálható más szoftverekkel

Biztosítja az ISO szabványoknak való megfelelést

Funkcionalitás

Központi dokumentumtár

Dokumentumok változáskövetett, verziózott szerkesztése, véleményezési, jóváhagyási folyamatok támogatása

Feladatkezelő

Feladatok kezelése, kiosztása, nyomonkövetése.

Kockázatok

Kockázatok számontartása

Workflow konfiguráció

Különböző munkafolyamatok felparaméterezése

KPI

Az optimális működéshez elengedhetetlen mutató- és mérőszámok nyilvtántartása

Incidensek

Incidensek kezelése

Auditok

Audit események részletes dokumentálása

Folyamatleltár

A vállalkozás folyamatainak definiálása és nyilvántartása

Események

Események, emlékeztetők, találkozók adminisztrálása

Partnerek

Partnerekkel kapcsolatos információk tárolása

Eszközök

A vállalkozás eszközeinek listája

Munkatársak

Munkatársak listája, képesítések, végzettségek, kompetenciák számontartása

Technológia

Az ISOCloud az Aloha Informatika Kft. által fejlesztett, ALO365 fejlesztői alkalmazásra épül, ami az üzleti folyamatokat átfogóan és elektronikusan támogató szoftveres keretrendszer.

 

Microsoft Azure™ és Microsoft SharePoint™ platformokon fut. Előbbi a rendszer motorját, utóbbi a felhasználói felületet szolgáltatja az alkalmazás számára.

Az ISOCloud alkalmazás mind on-premise szerveres környezetben, mind Microsoft Office 365™ Cloud környezetben üzemeltethető.

Az alkalmazás további kiemelt előnye a könnyű integrálhatóság,  a programtervezés során is az interfész-kompatibilitás volt a fejlesztés egyik kiemelt célja.
Továbbá Cloud környezetben kihasználható az Office 365 és SharePoint teljeskörű online munkafolyamatokba való integrálhatósága.

KAPCSOLÓDÓ SZOLGÁLTATÁSAINK

Szoftvertámogatás és követés

Konfigurálás

Teljes körű bevezetés

Kezdeti adatfeltöltés és migrálás

Kapcsolat

Elérhetőség

Tel: +36 70 510 2345

Email: info@aloha.hu

Iroda

Cím: 1117 Budapest, Alíz utca 1. (Office Garden irodaház, B épület, 7. emelet)

Email: sales@aloha.hu