+36 1 361 42 60

Jelenleg nem megoldható, hogy kollégái személyesen kezeljék a felmerülő problémákat?

Mindenki otthonról dolgozik? Digitális folyamatokra lenne szükség?

Új megoldások bevezetése nagyon időigényes, nem beszélve a felkutatásukról?

Azonnal kellene egy rendszer, amivel ezt a helyzetet át tudják hidalni?

Távmunka szervezési problémái vannak?

Egy informatikai szolgáltatást azonnal üzembe kell állítani, de nincs elérhető kiszolgáló?

 

Az Aloha Informatika Kft. mindent megtesz annak érdekében, hogy Partnereit segítse a Koronavírus ellen tett intézkedések miatt megváltozott üzleti környezetben is. Magyarország kormánya által bejelentett intézkedésekkel összhangban, minden alkalmazottunk jelenleg távmunkát folytat, és a következő néhány hétben korlátozza céges, illetve személyes jellegű utazásait.

Az elvárt óvatosság, és védekezés mellett, kiemelt célunk, hogy minden segítséget megadjunk annak érdekében, hogy Ügyfeleink minél kevesebb veszteséggel vészeljék át a következő időszakot, valamint üzletfolytonosságuk lehetőség szerint ne, vagy csak minimálisan mértékben sérüljön.

Tudjuk, az utóbbi időben komoly megoldandó feladatokkal, nehézségekkel kerültek szembe. Jelentős távmunkavégzésben szerzett tapasztalatunkat szeretnénk Önökkel megosztani, ily módon figyelmükbe ajánlani, azokat a megoldásainkat, amelyekkel gyors, eredményeket érhetnek el akár a kövtektekő egy hétben is. A felsorolásunk koránt sem teljes, a teljes szolgáltatáslistánkkal kapcsolatban, kérjük, keressék kollégáinkat bizalommal!

 

„Ha nem tudunk átállni online rendelések kezelésére, nehéz lesz most helytállni.”

 
Szoftveres megoldásaink

Kontrollált dokumentum

Dinamikusan, gyorsan konfigurálható workflow megoldásunk segítségével többek közt a belső folyamatok kezelését tudjuk támogatni, akár SharePoint online alapon.

Pareméterezhető, kész keretrendszerünkkel, moduljainkkal az Önök pontos folyamatainak gyors digitális reprodukálásáára van lehetőség, akár csoportos Microsoft technológiákra épülő dokumentum szerkesztéssel egyidejűleg.

A rendszer többek között alkalmas az alábbi feladatcsoportok támogatására, de a legtöbb saját, egyéb folyamat is könnyen konfigurálható.

   # Ajánlatok távoli szerkesztése, véleményezése
   # Számlák, teljesítési igazolások jóváhagyása, akár mobilról
   # Szerződések jóváhagyása, köröztetése
   # Munkautasítások kiadása-elfogadása, bevezetése
   # Új szabályzatok kommunikációja, közös szerkesztése

Instant, távoli feladatkezelés

Megoldásunk segítségével többek között az elvégzendő feladatokat könnyen, személyes jelenlét nélkül kioszthatja kollégáinak, ellenőrizheti azok elvégzését.
Továbbá kollégái megoszthatják egymással gondolataikat, illetve a feladatot is átadhatják egymásnak.

A feladatok összefűzhetőek, határidővel elláthatóak, de akár igény szerint a bejövő e-mailek is automatikusan feladattá konvertálhatóak.
Összességében elmondható, kész web alapú ticketing megoldással rendelkezünk, amelyet rövid határidővel be tudunk vezetni, akár a felhőből szolgáltatva, személyes jelenlét nélkül.

Fókuszban az e-kereskedelem

Évek óta jól működő, rugalmasan, gyorsan testreszabható webshop alkalmazásunk bevezetésével tudjuk támogatni piaci jelenlétének erősítését.

Microsoft SharePoint és Effector alapú fejlesztések

Egyedi szoftverfejlesztés keretében kollégáink rendelkezésre állnak, amennyiben meglévő szoftverén a változó körülmények, esetleg a módosuló folyamatok miatt, vagy más okból változtatásokat szükséges végrehajtani.

Amennyiben valamely rapid fejlesztési eszközünkkel teljesen új szoftververziót kellene rövid határidővel megvalósítani, kérjük, forduljanak hozzánk bizalommal.

Egyéb megoldásaink

IT Tanácsadás: távoli elérésre való fókuszálás

Igény esetén kollégáink segítenek felépíteni egy jól működő távmunka rendszert, melynek részeként lokális, meglévő adatbázisait, szoftvereit felhőbe költöztetjük, hogy azokhoz külön eszköz, szoftver nélkül költségtakarékosan, távolról is hozzáférjen.
Meglévő földi infrastruktúrájához is segítünk távoli hozzáférést kialakítani.

Infrastruktúraelemek létrehozása, integrálása

Amennyiben nem áll rendelkezésre megfelelő hardver, esetleg virtuális gép, de azonnal szüksége van infrastruktúrára, mi létrehozzuk azt, továbbá igény esetén meglévő infrastruktúrájához is hozzáillesztjük az új elemeket.

Kapcsolatfelvétel

Kérjük, amennyiben bármilyen igényük felmerül, forduljanak kollégánkhoz bizalommal, az alább elérhetőségeken:
Szaszák Zsolt
+36 20 531 4692
megoldas@aloha.hu